Unitatea de curs ”Comportament organizațional în turism” este destinată studenților de la cilul II Master, programul de master de profesionalizare ”Turism rural”. Conținutul unității de curs contribuie la formarea unui caracter formativ al viitorilor specialiști în domeniul turismului rural prin: dezvoltarea capacităților de învățare, acumularea de cunoștințe de bază în domeniul comportamentului organizațional în activitatea turistica; formarea-dezvoltarea capacităților de analiză și sinteză a  conceptelor teoretice specifice și interpretarea lor în vederea rezolvării unor situații noi întâlnite în practică, în contexte mai largi asociate domeniului turismului; pentru analiza și evaluarea factorilor care influențează comportamentul individual și de grup în cadrul unei organizații de turism și în vederea rezolvării unor situații neprevăzute; dezvoltarea creativității în scopul formulării judecăților de valoare și fundamentării deciziilor constructive, identificării trăsăturilor specifice și a tipurilor de comportament de succes în cadrul unei organizații turistice;  formarea aptitudinilor de a realiza efectiv administrarea complexelor turistice rurale, firmelor turistice și organizațiilor în condițiile unei pieţi variabile;  a abilităților de a demonstra capacități de muncă în cadrul unei echipe interdepartamentale; a abilităților de comunicare eficientă utilizând și tehnologiile informaționale în desfășurarea activității turistice; a abilităților privind alegerea alternativei decizionale optime în scopul creșterii performanței și de a reacționă prompt şi adecvat în funcție de evoluția situației în domeniul de activitate și condițiile viitoare previzibile. 

Cursul este destinat studenților facultății de Economie, specialitatea ”Business și administrare”. Conţinutul unităţii de curs  contribuie la realizarea unui caracter formativ -  înţelegerea importanţei şi a particularităţilor de bază privind dirijarea şi organizarea procesului de aprovizionare şi vânzare aproducției agricole, de organizare și concretizare a relaţiilor comerciale de vânzare-cumpărare, dezvoltarea abilităţilor privind conducerea și organizarea eficientă a activităţii de aprovizionare şi vânzare la nivel de întreprindere, al viitorilor specialişti în domeniul de formare profesională –  business şi administrare.